reklama

Propagácia homosexuality v školách

V nemeckých školách pri hrách, v ktorých si deti vymieňaujú úlohy, nadobúdajú skúsenosti v prijatí trpezlivosti s homosexuálmi. Mnohých táto hra, v ktorej deti učia prijať na seba úlohu homosexuálnych partnerov, nahnevala. Ponúkam vám študijný materiál a vopred sa ospravedlňujem za nie veľmi presný preklad z nemčiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (304)
Obrázok blogu



V miulom roku sa mama a otec rozviedli.
Teraz žije s otcom niekto iný.


Obrázok blogu



Otec a Frank žijú spolu. Spolu pracujú...


Obrázok blogu



...spolu jedia, spolu spia...


Obrázok blogu



...spolu sa holia a niekedy sa aj pohádajú.


Obrázok blogu



Ale zakaždým sa zmieria.
Frank ma tiež ľúbi.


Obrázok blogu



Rozpráva mi vtipy a hádanky ako otec.
Chytá so mnou chrobáky na hodinu prírodopisu...


Obrázok blogu



...číta mi knihy, robí chutné chlebíky s marmeládou...


Obrázok blogu



...upokojuje ma, keď sa mi snívajú horory.


Obrázok blogu



A čo my len nerobíme počas víkendov!
Chodíme na štadión...


Obrázok blogu



...do ZOO, chodíme k moru...


Obrázok blogu



...pracujeme v záhrade a večer hráme a spievame.


SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



Mama hovorí, že otec a Frank sú homosexuáli.
Najprv som nemohol pochopiť, čo to je, ale mama mi to vysvetlila.


Obrázok blogu



Homosexualita je len ďalšia forma lásky.
A láska je najlepší spôsob, ako byť šťastným.


Obrázok blogu



Otec a jeho kamarát sú spolu šťastní. A ja som šťastný tiež.
Nejdem to vôbec komentovať a nechávam vám priestor pre diskusiu.

Gleb Chesnokov

Gleb Chesnokov

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Narodil som sa a vyrástol som. Zoznam autorových rubrík:  DenníkRuskoPolitikaSpoločnosťZamysleniaFotografieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu